Obsah
Spoločnosť Kompava oslávila 1. apríla svoje dvadsiate výročie úspešného pôsobenia na trhu. Pri tejto príležitosti firma zorganizovala oslavu okrúhlin v známom kúpeľnom meste Trenčianske Teplice, kde zároveň pozvaným a médiám predstavila nové logo spoločnosti v úplne novom šate. Kompava vyrába a vyvíja výživové doplnky už niekoľko rokov, avšak v začiatkoch podnikania to zakladateľka nemala ľahké. Výstižný dátum založenia firmy, ktorý skôr evokuje prvoaprílový žart sa však rokmi tvrdej práce otočil do veľkolepých rozmerov. „Dátum založenia firmy sme zámerne naplánovali na 1. apríl, ak by sa náhodou firmu nepodarilo rozbehnúť. Avšak, časom sa ukázalo, že to nebude vtip. Je to veľká realita, pretože dvadsať rokov je dvadsať rokov. Mám zimomriavky a som šťastná, že mám okolo seba nesmierne množstvo ľudí, ktorí sa podieľali na tomto dlhoročnom úspechu budovania firmy, pretože to nie je len môj výsledok. Vyjadrujem jedno veľké ďakujem, “ nešetrila slovami vďaky hneď na úvod oslavy zakladateľka Kompavy Ing. Želmíra Komorechová.
Rebranding značky Kompava
Pri príležitosti 20. výročia bol zároveň predstavený aj celkový rebranding firmy Kompava spoločne s novým sloganom „Live an effective life.“ Rebranding sa v Kompave rozhodli spojiť s 20. narodeninami, keďže vnímali, že sa chcú sviežejšou vizualitou posunúť smerom k mladšej generácii a rovnako k novým víziám. „Zvolili sme modernejšiu a atraktívnejšiu formu vizuálnej komunikácie. Rovnako sme zmenili vizuál aj produktom na podporu zdravia, a preto už taktiež majú nový „look.“ Chceme tým viac upozorniť na jednotnosť produktov a zvýrazniť značku. Novým sloganom „Live an effective live,“ chceme poukázať, že výživové doplnky z našej produkcie sú predovšetkým funkčné a vieme si nimi zabezpečiť efektívnejší život po zdravotnej, ale tiež športovej stránke. Snažíme sa pomôcť našim zákazníkom s ich zdravotnými problémami, lepšími športovými výkonmi, udržaním mladého a vitálneho tela a vzhľadu. Rovnako sme si dali za cieľ rozvíjať diagnostiku, ktorou ľuďom vieme vysvetliť, čo sa v nich deje, ako to zlepšiť, poprípade ak im niečo nefunguje správne, ako to eliminovať,“ objasňuje riaditeľka marketingu Mgr. Lucia Komorechová.
Novým sloganom „Live an effective live,“ chceme poukázať, že výživové doplnky z našej produkcie sú predovšetkým funkčné a vieme si nimi zabezpečiť efektívnejší život po zdravotnej, ale tiež športovej stránke.
A prečo sa vlastne spoločnosť Kompava rozhodla po rokoch pristúpiť k zmene?
„Už dlhší čas sme zaznamenávali, že staré logo, ktorým sme disponovali, nevnímali ľudia dostatočne. Logo bolo nevýrazné, font už nebol atraktívny,“ vysvetľuje marketingová riaditeľka. Logo v novom šate má evokovať nové výzvy, keďže bolo navrhnuté vo výraznejšom koloringu a v minimalistických tvaroch. „Graficky znázornený názov firmy má nové dravšie farby, inovatívnejší dizajn a evokuje nové časy či výzvy, kedy sa firma začína rozrastať na európske trhy a prichádza s väčšími možnosťami diagnostiky. V súčastnosti otvárame nové zahraničné trhy, kde by sme chceli naše produkty uviesť. Našou víziou je neustále rásť a vytrvať i keď to miestami nie je ľahké,“ prezradila na záver ciele do budúcna riaditeľka marketingu Mgr. Lucia Komorechová.
O spoločnosti Kompava
Firma už dve desaťročia vyrába prémiové funkčné výživové doplnky, ktoré obsahujú suroviny tej najvyššej kvality. Všetky výrobky sú určené nielen pre vrcholových športovcov a aktívnych jedincov, ale tiež pre ľudí, ktorí radi skvalitňujú svoj život a upevňujú celkové zdravie. V súčastnosti portfólio značky Kompava tvorí cez viac ako 80 produktov, ktoré sú rozdelené do troch rád, a to športová rada, podpora zdravia a anti age rada.
Založenie firmy
Firmu založila 1. apríla v roku 2002 vyštudovaná biochemička Ing. Želmíra Komorechová v Novom Meste nad Váhom. V začiatkoch podnikania ju výrazne finančne podporil najmä jej manžel, čo si dodnes nesmierne váži, keďže v tom čase jej banky odmietli poskytnúť úver. Spoločnosť disponuje vlastnou výrobou a rovnako diagnostickým centrom Metflex v Žiline a v Novom Meste nad Váhom. Nápad na založenie firmy sa u majiteľky zrodil na triatlonových pretekoch, kde bola podporiť svojho synovca. V závere pretekov na športovcoch spozorovala obrovskú únavu hraničiacu s kolapsom. Pre majiteľku to bolo šokujúce, a preto s myšlienkou pomôcť všetkým športovcom dosiahnuť lepšie výsledky v súlade s ich zdravím a dokonalou regeneráciou sa súčastná úspešná podnikateľka začala pohrávať s ideou výroby športových a výživových doplnkov.
Titul „Absolútna Slovenka roka“ 2021
Majiteľka počas podnikania získala niekoľko významných ocenení a titulov. V roku 2021 bola nominovaná v ankete Slovenka roka. Získala prvenstvo v kategórii biznis a manažment a rovnako titul „Absolútna Slovenka roka.“ V roku 2015 bola vyhlásená za najlepšiu podnikateľku Slovenska.